2009. október 22., csütörtök

Változatos...

Hát a mai napom eléggé változatos volt. jó érzés volt,h reggel meséltem valamit egy "barátomnak" és a nap közepén azt hallom,h másokkal azon röhög amit mondtam neki. aztán amikor meg leosztom,h mekkora egy barom akkor utána meg én vagyok a rossz,h miért bántom. szánalmasak egyes emberek...megbízunk bennük,barátnak hisszük majd a hátunk mögött kibeszél,de ebben a legszarabb,h felesleges tagadnia amikor saját fülemmel hallottam mindent. szünet után máshogy fogok állni egykét emberhez. ugyan azt fogom nekik adni amit kaptam tőlük. vagyis semmit. bár a mai nap nem csak nekem volt ilyen. szegény Melinda és Anna is elég rosszul voltak egész nap. bár szerencsére a Melindát sikerült felvidítanom. Annát már kevésbé őt inkább ölelgettem meg kapott tőlem puszit is,h tudja,h én azért ott vagyok neki és vigyázok rá. Máté meg egy farok!:D a szemét egy nagy faszt rajzolt a töri füzetembe.-.-" utána hozzá szólni nem akartam. írtunk nyelvtan dogát amire valamiért nem tanultam és eléggé valószínű,h nem lesz valami ragyogó!:D ma haza fele buszon nagyot alkottunk Tomival,Tibivel meg a Barnával!:D hátsó ülés tőlünk zengett!:D vagyis inkább tőlem!:D néha már csúnyán néztek rám az emberek,de én akkor is csak röhögtem. mikor haza értem gyors kaja,majd msn,azt jött Ádám,h akkor megyünk kondizni. mivel mától újra elkezdek foglalkozni magammal! remélem lesz is eredménye!:D ma egészen jó idő volt! végre! ezt szeretem én! 22-24 fok délután!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése