2009. október 19., hétfő

School of ROCK.

Egy ideje elkezdtem régi nagy rock bandákat hallgatni!:D főleg azóta,h találkoztam apu egyik munkatársával aki 11-12 éve gitározik és elmondta csak úgy lehetek jó a mai modern rockban ha megértem a régi bandákat és az üzenetüket. ez az állapot tart nálam több mint 3 hete. kezdek rájönni,h apu munkatársa miről is beszél,h mire is akart engem rávezetni. kevés olyan rock banda van akiknek a zenéjük üzenet jellegű,de régen minden szám az volt. a mai rock bandák zenéje sokszor leakad pár akkordnál de régen tele voltak a dalok perces szólókkal. szval mostanában üvölt nálam az AC/DC,KISS,Black Sabbath és még más nagy rock bandák! majd eljátszottam apu munkatársának egy gitár szólót. potosabban a Salsh féle Keresztapa főcímdalát. utána jött is a kritika. azt mondta,h gyönyörűen játszok és elég szépen fejlődők ha 8 hónap alatt,ezt megtanultam.aztán jött a kritika másik oldala, nem tetszett neki,h amikor játszok valamit mindig figyelem a kezem,h jól fogom le a húrokat. erre mondta,h ne akarjak másoknak megfelelni csak is magamnak. ha pontosan híbátlanúl játszok az szép és jó,de nem magamnak játszok akkor. azt mondta,h próbáljam meg eljátszani úgy,h becsukom a szememet és belülről játszak csak is magamnak érezzem magamban az egészet és csak játszam el,én kételkedtem,h sikerülne is egyáltalán valamit is jól lefognom.tévedtem.első próbálkozás tele volt hibával ,másodszorra teljesen hibátlanul el sikerült játszani. erre ő csak annyit mondott,h megértettem,h miről is szól a zene valójában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése