2009. október 14., szerda

A Legjobb pillanat

Az életben egyszer eljön az a pillanat,szituáció amikor azt mondod magadban,h ez volt életed legjobb pillanata. lehet ez akár egy jó buli vagy beszélgetés a barátokkal egy sör mellett vagy egy jó délután a pároddal vagy egyeseknél egy verseny megnyerése vagy egy születés vagy születés nap. ezt a pillanatot mindenki máshogyan éli meg. egyéntől és embertől függően. vannak olyan emberek akik a legjobb pillanatot úgy fogják fel,h a nap/hónap/év legjobb pillanata. nézzük kinek mi volt.

Wikcsojka: hát nekem per pill a legjobb az az volt amikor Balaton Soundon Guetta felpattant a dj pultra és el kezdett minket videózni :D és utána meg amikro vége volt pont arra mentem amerre ő jött : D és így elmentem mellette Oo

Pimpa: mikor megnyertem a C-t az elég fasza érzés volt... (SGG bmx verseny)

Candy Scene: 4 évvel ezelőtt nem volt cicám. és nagyon szerettem volna de anyuék nem engedték. a környék tele volt kóborcicákkal. az egyik mindig vissza járt. megszerettem és elneveztem. de karácsony előtt pár nappal eltűnt. kerestem. de nem találtam. leesett a hó. fél méteres hó esett és letettem arról h megtaláljam a cicát. nagyon sírtam. karácsony első estélyén rántotthúst csinált anya. szokásom volt h levigyem a cicáknak a csontot ami megmaradt. ekkor is azt tettem. mikor felmentem kimentem az erkélyre és elkezdtem hívni a cicákat. megjelent egy gyönyörű whiskas cica. teljesen úgy nézett ki mint a reklámba a macsek. az erkélyünk meleltt volt egy fa ami rá volt tekeredve az erkély rácsának egy részére. hallottam h zörögnek a faágak. felmászott a cica. apu többször levitte de 2 mp múlva fenn volt ismét. elmentem aludni. másnap arra ébredtem h egy kismacska nyávog a szobámba. ott sírt a cica az ágyam mellett. tiszta víz volt. kirohantam kezembe a cicával anyuékhoz. anyu elmondta h reggel mikor felkelt csak egy cicagerincet látott az ablakba. teljesen betemette a hó de mégis életben maradt.nagyon boldog voltam mert megtarthattam. rá fél évre meghalt a cica. beteg volt. de nagyon boldog pillanatokat köszönhettem neki. tudom kissé gyerekes. de engem akkor ez tett boldoggá.
Etty Wájld: Tavaly nyár.Balaton.Apró kis nyaraló.Először voltam együtt azokkal az emberekkel,akikkel,mert kiderült 1 hét után,miután már ott laktunk,hogy szomszédok vagyunk,és áthívtak minket partyzni,de mivel punkok voltak nagyrészt,ezért csak én mentem át,bnőim otthon maradtak.Először csak a mi villánk előtt ücsörögtünk,és mikor egyikőjük bemutatta a többieket,mondta az egyik srácról,akit most inkább nem neveznék nevén,ha nem gáz,hogy a lányok kedvence,és mindenki bolondul érte.Nah mondom persze,fogadjunk én vissza tudom fogni magam,meg sötétben nem is tűnt olyan hú de jó pasinak.Mikor már gecire csíptek a szúnyogok,bementük hozzájuk,villany fel,és leül velem szembe.Nah a magamban kötött kis fogadás elveszett.Beszélgettünk egész éjszaka,többiek bealudtak,és csak mi ketten voltunk már fenn,és mivel kitúrtak az ágyról az alvók,ezért lefeküdtem mellé a földre,betakargatott,mert én is elaludtam egy 20 percre.Mikor felkeltem,ő még mindig fenn volt,és bambult.Elkezdtem hallhatóan is éhes lenni,mire az ő gyomra is korogni kezdett,amit ő mennydörgéssel magyarázott,pedig geci szép idő volt.Addig vitatkoztunk,mire ő rajtam kötött ki csikizés közben,én pedig 1 idő után lekaptam,és egész éjjel smároltunk egészen reggelig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése