2009. október 3., szombat

A séta


Bakter barátom ír MSN-en,h lenne e kedvem sétálni. nagy nehezen rávett,h menjek. közben kiderült,h pincéhez megyünk. akkor már rossz előérzetem volt.:D azt mondta,h 30 perc és megleszünk csak ki nézünk tesójához. elindultunk 4-en Bogi,Dóri,Bakter meg én. út közben én horror filmes dolgokat meséltem mivel telihold volt és az erdőben mentünk.:D elértünk a pincéhez ahova indultunk és akk Bakter felhíve tesóját,h hol is vannak. akkor kiderült,h nem is annál a pincénél van. akkor tovább kellet sétálnunk Dénes barátunk pincéjéhez ahol megérkezésünk után egyből neki álltunk borozni. olyan 20-25 perc után tovább álltunk Bakterék pincéjéhez. ott is borozás. majd Bakter unokatesója a Dóri mondta,h 9-re be kell érni a faluba. hát az egy szép művelet lesz mondtam magamban. akkor elindultunk faluba 3-an Dóri,Bogui meg én. út közben össze futottunk Ádámmal és Gálossal akkor Bogi úgy döntött,h vissza megy velük pincéhez. Dórival mentünk tovább sötét volt meg telihold és 9-re ott kellett lennie a faluban,h haza vigyék. akkor megfogtam a kezét és vonszoltam magam után szegényt.:D de bírta a tempómat. bár néha mondta,h már nem bírja,de jött tovább.:) gyors tempó és rohanás mellett beértünk a faluba bár nem 9-re de ott voltunk. a meg beszélt helyen találkoztam Árpád barátommal vele is beszélgetem egy kicsit. majd velük ment haza a Dóri. én meg szépen haza sétáltam. most jelenleg ittas állapotban vagyok. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése