2009. október 11., vasárnap

Tojás feszt. összefoglaló


Ez az egész pénteken kezdődött. értelme semmi. ez egy nemzetközi tojás fesztivál. nemzetközi: Siófok 30km-es körzetében!:D tele sok programmal és szar koncertekkel. Péntek: suliban 4 órám volt így korán végeztem gondoltam kinézek fesztre...nem lett belőle sok minden mert inkább lenéztem Edgár barátomhoz és beszélgettünk. majd 2óra beszélgetés után mégis csak kinéztem. körül néztem és össze futottam egy két ismerősömmel. értelme semmi. Szombat: ide már Petivel mentünk fel,majd ő tovább állt én meg megint ismerősökkel találkoztam. nem szerencsémre pont Yuji volt az!:D meg idővel Tref és a haverjai is csatlakoztak hozzánk egy kis időre és egy kis Martini társaságáig!:D Treffék leléptek a tömegbe. mi meg Yujival neki álltunk héliumos lufival barmolni hát az még egy szép mutatvány volt!:D közben meg SP koncert hát fúj! Puccy barátommal is össze futottam. mi voltunk a magányos farkas falka!:D egészen addig ameddig Szandi át nem vette az irányítást! :D azt Puccy és Szandi is haza mentek akk Cilikével és Zsolesszal találkoztam!:D tőlük már én mentem el akkor meg Hege jött szembe! nah vele nagyon ment a hülyeség!:D akkor találkoztam Biámmal! annyira jó volt látni! majdnem egy éve nem találkoztunk!*.* utána meg haza indultam. itthon meg már apu várt,h megyünk ünnepelni születés napját. hát így is lett irány a kocsma!:D jókat mulattunk mentek a sztorizások is!:D aztán haza indultunk apuval közben elkezdett esni az eső és Dóri is hívott,h menjek fel még a Vadászba mikor mindenki tudja,h utálom azt a helyet! meg is mondtam neki,h nem megyek és inkább haza mentem apuval. az este többi része már nem volt ennyire jó. volt egy eléggé rossz beszélgetésem MSN-en ami eléggé meghatározta a kedvemet egy időre.:/ Vasárnap: ma van a feszt. utolsó napja és esik az eső!:D szopacs!:D én meg itthon,nem is szándékoztam felmenni rá!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése