2009. október 31., szombat

Október 24-30.

Az őszi szünet. nem volt valami nagy durranás. két rokonom is meghalt. de legalább ezt a hetet Csucsival töltöttem. volt buli Bakternál,de nem volt nagy szám,kicsit többre számítottam ha már lét kellett bele adni. Csucsi volt részeg is két pohár új bortól. Ádámmal kondizunk. örülök,h Ettivel is találkoztam és,h megölelhettem. örülök,h megbékélt velem. msn-re és Myvip-re is ritkán mentem fel. jó volt erre a hétre eltűnni mindenki elől. kicsit fura volt meg hiányoztak is páran,de valamilyen szemszögből nézve jó volt. kipihentem magam. egyik nap Petivel is bmx-eztünk. végre engedte az idő. aputól megkaptam DVD-n az új Péntek 13. filmet. hát eléggé örült neki a fejem. az volt az első amikor haza értünk,h megnéztem. jártam Szekszárdon,Baján,a Bakonyban,Prágát ki kellett hagynom. röviden volt jó és rossz is ebben a szünetben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése