2009. november 21., szombat

Heti összefoglaló! :D

Na ja. ez a hét kicsit elmaradt bejegyzésekkel.:D bár volt egy két olyan tényező ami elvette a kedvem még a gép előtt üléstől is. bár a hét nagy része az úgy is azzal telt,h beteg voltam. egész napos itthon punnyadás. egészen csütörtökig amikor is suliba mentem. meg volt a jó hangulat hála Máténak és annak,h jobb matek dogát írtam mint Ő!:D a péntek az még jobb volt. akkor meg nem kellett suliba menni! ezért bementem a régi sulimba mert nyílt nap volt. bevittem volt szakmai tanáromnak pár füzetemet. utána meg Annával találkoztam meg Vikivel!:D alkottunk is rendesen hangulat is eléggé felpörgött! többnyire Anna volt bántva! többnyire? inkább mindig!:D majd később Viki elment és kettesben maradtunk. szegény Anna még mindig nem let ettől biztonságban! bár volt ami nekem is fájt!:D majd amikor haza értem úgy gondoltam,h bmx-ezek egy kicsit! lett is egy nagy vérző seb a lábamon! hoztam a formámat! utána Anna és a bátyám beszélgettek msn-en természetesen rajtam keresztül!:D majd estére haza ért apu is!:) összegzésben a péntek volt a hét legjobb napja!:) bár van egy két maradandó fognyomom is kedves Annától!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése