2009. november 22., vasárnap

Érzések..

Sokan mondják rám,h nincsenek érzéseim és egy érzéketlen bunkó vagyok. mindenkinek vannak érzései és van aki elrejti,nem mutatja ki őket. mások erre nem szoktak gondolni és ezért egyből az ellenkezője jön le. én is azok az emberek közé tartozok akik nem mutatják ki. meg is vannak az okaim rá,h ne tegyem.
de mégis van egy ember aki úgy olvas belőlem mint egy nyitott könyvből. csak úgy elmondta nekem,h milyen ember vagyok én és igaza volt. pedig nem mutatom ki az érzéseimet. nagyon szeretem ezt az embert. mikor megismertem hamar megnyílt nekem. ahogy egyre többet beszélgettünk egyre jobban kezdtem érezni,h Ő fontos lesz nekem. nem tudom,h miért,de tudtam,megéreztem. egyre többet beszélgettünk. majd idővel már több időt töltöttünk kettesben is. eddig keveset voltunk együtt,de amikor vele vagyok akkor vagyok a legboldogabb. távol van tőlem mégis közel. amikor este sétálok őt látom a holdban,amikor nappal sétálok akkor őt látom a napban,ha felhők fedik el akkor a szívemben látom. csak őt látom mindenhol és várom azt a percet amikor vele lehessek. amikor vele vagyok elfeledem minden bánatomat,megszűnik a külvilág. amikor átölel olyan mintha ezer angyal ölelne. amikor hozzám szól mint a szirének éneke. nem tudok ellen állni neki. vigyázok rá mindig mert féltem és szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése