2009. november 3., kedd

Crazy day

Ez a mai nap eléggé durva volt! egész napos röhögések! a nap nagyrészében Tibivel és Mátével röhögtünk,de azért közben figyeltünk az órán. Máté nagyon boldog volt,h tegnap tudott (ki sem mondom,h mit) venni! :D lényeg,h nagyon örült neki! és volt pár meleg gyanús kijelentése irodalom órán is! :D szerintem kezdhetünk félni.:D aztán hála istennek Máté elaludt az órán és csend lett. egyik töri órán szegény Annát ütöttem ki egy beteges beszólással! szegénykém!:D aztán szerencsére csak 4 óránk volt! így megszabadultam Mátétól! :D majd Csabival és Karesz papával elmentünk Csabi csajának ajándékot venni!:D hát az is egy szép mutatvány volt! 3 srác bemegy a Funky Fish-be!:D szegény eladó csaj agyon röhögtettük mire Csabi megtalálta a megfelelő ajándékot. majd utána én leléptem Edgár barátomhoz. nah nála is jó sokat beszélgettünk meg vettem nála pc-t is!:D majd elmentem buszhoz. buszon kegyetlen hülyülés Anettel.:D megint mindenki minket nézett! majd haza értem és elmentem fodrászhoz és szokásosan elbaszta a hajam,de elég durván. szerencsémre vagyok eléggé kreatív,h ollót vettem a kezembe és kicsit átalakítottam és most egészen jól is néz ki!:P de majd holnap kiderül az emberek véleményéről,h milyen lett!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése