2010. január 11., hétfő

Türüpptürüpp


Újra itt!:D hétvége jó volt Minával bár mindig jó vele! jó végre,h ugyan annyira viszonozzák a szeretetemet. boldog is vagyok végre!:)
ma Annával is helyre jöttek a dolgok és minden kezd olyan lenni mint régen. remélem így is marad. Karesz papával is minden újra a régi,rájöttem,h ő mekkora barát is és mennyire jó nekem,h a barátom lehet!:) jövő hétvégén én megyek Minához aztán utána megint én megyek! majd 25.-én még születésnapja is lesz!ajándék is ki van már találva!:P:D
apuval is tisztázódnak a dolgok. röviden kezd minden helyre jönni körülöttem talán,de csak talán. többnyire mindig van valami retek szar keverő aki csak azért is bebassza a hülyeségét.
kezd végre jó idő lenni talán már a motort is elhozhatom végre!*.* már jó lenne eléggé! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése