2010. január 25., hétfő

Egy csodálatos hétvége


kezdjük az elején!

Péntek: suliban két órám volt,korán haza is értem. majd Istvánt vártam meg és mentünk fel Fehérvárra motoros védő cuccaimért. meg is vettem a cuccokat. mindenkinek ajánlom az üzletet mert nagyon nagy oda figyeléssel segítenek bárkinek!:)ja és alap,h Monster Energy desing cuccokat vettem!:P majd éppen hogy haza értünk rohantunk vissza siófokra,h én elérjem a buszomat amivel Minához mentem! szerencsére elértem! megismertem Mina pár barátját!:P majd elmentünk ünnepelni!

Szombat: hajnali 1körül elindultunk haza vagyis Minához haza jött velünk Tündi is! hát izgalmas egy út volt az biztos!-.-' majd reggeli,Tündi haza ment és mi meg neki álltunk a hajamat tovább csinálni meg közben filmet néztünk!

Vasárnap: kb ez a nap is azzal telt,h filmet néztünk és a hajamat csináltuk! sokat nevettünk,bár Mina csak azért mert csikiztem amikor csak tudtam! egyszerűen imádok vele lenni!*.* egy újabb tökéletes hétvégém volt!*.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése