2010. január 2., szombat

2010 új élet?

Hát kezdjük az elején.
30.-án reggel elmentem Pestre Minához. jó volt látni nagyon hiányzott már! :) majd elmentünk hozzájuk ahol apuja egyből le is támadott,h játszanunk kell egy fifa döntőt! :D ez szinte már hagyomány lett ha ott vagyok! természetesen én lettem a vesztes! bár Mina öccse hagyott néha nyerni!:D

31. délelőtt Mina anyuja befogott konyhai munkára!:D kókusz golyókat kellett csinálnom! ami azt illeti egészen jók lettek! :) majd Mina mondta,h ki kell menni Tündi és Kiwi elé,de még egy valaki jön velük,de az,h kicsoda az még kérdéses volt. idővel kiderült,h Martin fog jönni. Mina csak annyit mondott róla,h röhögni fogok csak a srácon!:D kimentünk eléjük és elkezdtünk a buszon pezsgőzni ott Martinnal beszólogattunk egymásnak!:D totál össze spanoltunk nagyon nagy arc a srác!:D és nem az lett,h röhögtem rajta hanem vele együtt röhögtem mindenen!:D majd haza értünk és elkezdtünk inni. mindenki tök jól érezte magát,de Martin el lépett egy másik buliba is szval kicsit egyedül maradtam mivel Mina mással volt elfoglalva és ez kicsit szarul esett. bár ezt utána megbeszéltük vele,de utána sem lett valami hűű de jó kedvem. klipeket néztünk majd valamikor hajnalban lefeküdtünk.

01 délelőtt felkeltünk Tüni is átjött hozzánk és South parkot néztünk majd Kiwi is megjelent,de ő eléggé álmosan jött és inkább csak aludt!:D majd utána elkezdtünk valami nagyon szar horror filmet nézni ami nekem abból állt,h mindig meg ijesztettem a lányokat! :D jó poén volt nekem,nekik nem annyira! :D film után lementem udvarra Mina családjával focizni! ami totál kiütött engem meg az is,h néhányszor megfejeltem egy fát amikor a labdával futottam!:D majd Tündit és Kiwit ki kísértük a buszra aztán haza mentünk fel Mina szobájába és a többi a mi dolgunk!:D este vacsi meg film nézés.

02 reggel felkeltünk zuhi meg minden. majd megint South parkot néztünk amiben volt pár eléggé ki akasztó rész! :D a szokottnál is durvábbak!:D majd el kezdtem készülni buszomra mert indulnom kellett haza. Mina ki kísért buszomra majd elindultam haza! szerencsére volt társaságom is méghozzá Anna Siófokról!:D jó volt vele végre többet beszélgetni! beszóltam párszor neki! :D majd haza értem kaja meg ilyenek. apu itthon volt.

Eddig jól néz ki a 2010. új barátnő,új sport,új barátok vajon lesz új élet is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése