2010. január 26., kedd

Quad racing üzlet Székesfehérvár


Ennek az üzletnek az oldala érhető el a bejegyzések feletti képes linkel. itt vettem meg a védő cuccaimat. az üzlet legkönnyebben a Székesfehérvárt megkerülő kör gyűrűről lehet elérni. az üzlet elég hangulatos motoros videók mennek egy nagy tv-n motoros cuccok a falon és mindenfele. a kiszolgálás meg átlagon felüli. én például nem azokat a méretű cuccokat kaptam amiket rendeltem,hanem inkább mondták,h próbáljam fel a cuccokat. elég jól oda figyelnek az emberre és értik is a dolgukat. bátran rá bízhatja bárki magukat rájuk. az üzletben meg lehet találni minden márkát ami előfordul a motokrossz és a quad világában. az üzlet vezetője Szilárd nekem elmesélte,h neki miben van már ez az üzlet és komolyan nagyok sok mindent tett érte,h ott megtaláljon az ember bármit amit csak akar és elégedett legyen! menjetek bátran. én teljesen elégedett vagyok mindennel! ajánlom mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése