2010. január 5., kedd

Egyre jobb minden!

Ma haza értem suliból és mennék be lakásba,de az ajtó zárva mondom fasza. felhívom aput,h merre van,hát véletlenül a kocsmában. kibaszottúl örültem neki mondhatom. hideg volt kint és esett a hó!
miután apu haza ért elkezdett baszogatni,h miért nem vittem magammal kulcsot és,h nem foglalkozok én semmivel sem a házzal kapcsolatban,ami nem igaz mert akkor nem tudom ki csinál mindent amikor egyedül vagyok...
kicsit felkaptam a vizet és bementem a szobámba majd apu utánam jött és elkezdte mondani a magáét,ő nem fog támogatni semmiben meg ilyenek,h anyagi támogatáson kívül ne is várjak tőle semmit az ég világon. mondtam magamban kurva jó... röviden volt egy családom és mi van most? egy bátyám és egy barátnőm aki mindennél többet jelent nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése