2010. március 13., szombat

Valóságos rémálom

A tegnap este nagyon kemény volt. ilyen még sohasem volt velem. begörcsölt a hasam,remegtem és véres volt a vizeletem is. felhívtam Minát,h nem biztos,h ma megyek hozzá. utána aput is,h nem valami fényes a helyzetem és nagyon szarul vagyok. mindez 22:30 után volt. apu azt mondta,h hívjam az ügyeletet és ők bevisznek. miután letettem a telefont elkezdtem kihányni a vacsorámat és utána sokkal jobban éreztem magam,de mégsem arra ébredtem,h fél 2 kora apu jött haza Pestről és próbál bejönni. be engedtem és mondtam neki,h jobban vagyok erre a ki jelentésemre kb 10 percre rá majdnem,h csak össze estem annyira elkezdtem görcsölni. apu egyből vitt kórházi ügyeletre ahol megvizsgáltak. szerencsére az volt a bajom amit gondoltam. elég csúnyán felfáztam és hólyag gyulladásom van. kaptam görcs oldót meg fel írtak pár gyógyszert és mehettem is haza. 3 és 4 óra között haza is értünk utána már tudtam aludni is. reggel Mina is felhívott,h mondjam azt,h megyek hozzá és,h jól vagyok. úgy beszéltük meg,h lejön ő,de apu azt mondta,h ha viszem a gyógyszereimet akkor menjek én. most már csak arra várok,h beszéljek Minával és mondjam neki,h inkább felmegyek én hozzá!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése