2010. március 7., vasárnap

Benzingőzős szombat


Szombat reggel haza jött apu. Minával addigra már meg reggeliztünk és megnéztük a Zombieland-et ami kivételesen tetszett Minának! (kész csoda amikor tetszik neki valamilyen film,amit én szeretek) viszont eljött az Árpy féle nagy motorozásnak a napja is. már vártam mikor hívnak és egyszer csak hívott Árpy,h nem jó a KTM és vigyek szerszámokat hozzá!:D ott nem nagyon mentünk semmire nála és ezért lejöttünk hozzánk és apuval megoldották a problémát. de adódott még egy baj,Mina nem akart velünk jönni,mert fél a motorra fel ülni,pedig mondtuk neki,h majd a Jani viszi,de akkor sem akart jönni. Majd Árpy győzködésére mégis csak eljött velünk. elég sokat mentünk kint erdőkben mezőkön néhányszor eltévedtem és lefulladtam!:D aztán egy idő után KTM kezdte be adni magát megint!:S majd nem sokkal rá Kawa is elkezdett furán viselkedni. Mina mesélte,h amikor Árpyval elmaradtunk és ők vártak ránk Janival,csak azt hallották a messzeségből,h én a kawát és a japánokat szidom,Árpy meg a ktm-et és az osztrákokat!:D az ilyesmiket leszámítva nagyon jó nap volt. eléggé el is fáradtam bár ahozz még volt erőm,h este megnézzük a RRRrrrr!!!-t!:D aztán bealudtam kb 8 órakor!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése