2010. március 16., kedd

Hát nem is tudom...szar kedv...


így estére eléggé szar kedvem lett vagyis olyan hangulattalan lettem. nagy részt egész nap nem volt semmi hangulatom,kivéve amikor Rolival néztünk fura videókat youtube-on. akkor szakadtam én is. de aztán haza értem,itthon nem várt valami szívélyes fogadtatás (már megint balhé volt apuval),amiből kicsit kezd elegem is lenni. ezek után Minával beszéltük meg a hétvégét,h mi lesz akkor meg ilyenek. aztán valahogyan szóba jött,h lejön pénteken és akkor ketten vissza megyünk hozzá szombaton. tök jó lett volna nem egyedül utazni,főleg úgy,h kettesben! éppen ez az,h csak jó lett volna...jöttek a kavarodások aztán végül nem lett belőle semmi. megyek egyedül szombaton. ennyi lett az eredménye.
most egy kicsit csalódott vagyok,nem erre számítottam..:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése