2010. március 23., kedd

Ez mi ez?


Az előbb beszéltem Szilárd barátommal és azt mondta,h itt van a monster Magyarországon. én erre rávágtam,h de hiszen ott van nálatok. és mondta,h náluk csak a ruházat van és az egyéb cuccok,és mondta,h az lesz amiről ő beszélt nekem anno amikor a cuccaimért mentem hozzá. röviden annyi az egész,h a magyar Coca Cola cég elkezdte gyártani a monster enegria piát nálunk. ebben az a baj,h itt gyártja és nem az az eredeti lesz amit mondjuk Szilárd árul vagy még egy pár helyen lehet kapni,hanem lesz belőle egy szokványos ugyan olyan ízű valami mint a többi energia pia. ez annyit jelent,h a sok ember megveszi szar áron a Cola cég féle monster piát és ugyan azt kapja lehet ízileg mint a többitől,miközben az eredeti monster teljesen eltér mindentől. komolyan nem értem,h miért kell ez most. behozzák Szilárdék nem hogy ők kapták volna meg a hivatalos árusítását vagy a Cola is hozza be külföldről és akkor az emberek tényleg azt kapják amit a zöld karom nyomos doboz valójában rejt! minden esetre én továbbra is maradok a Szilárdék által árult monsternél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése