2009. szeptember 28., hétfő

Way of the Life


Az élet egy olyan út amit az embernek általában egyedül kell végig járnia. most nem fogok írni sok mindent. most pár ismerősöm/barátom fog írni arról,h mi a véleménye az életről.

Csegi: hát úgy romlott ahogyan van. rohanó semmit sem érő. az emberek már nem úgy élnek h vannak társaik, hanem inkább h hogyan túrja ki onnan a másikat a helyéről.

Hayley Narcotic: amugy 1 nagy szar...nem is tudom h minek élünk,minek tanulunk,mikor semmi jövőképünk nincs...senki nem tudja az én korosztályomban h mi lesz ha pl végez az egyetemen,ilyen régen nem volt...tanultál-végeztél-lett munkád...most nincs,sőt...akkor tudsz megélni ha lopsz,csalsz és hazudsz,ha mások kárán leszel boldog.

Emy: én azt gondolom a mostani életről , meg úgy az egész világról , hogy az egész a látszatról szól , hogy az emberek hogy néznek ki . a mai világban az emberek nem kíváncsiak arra , hogy mi van belül , persze tisztelet a kivételnek . ebből jön , hogy a divaté a világ .. mindenki ugyanúgy néz ki a mai világban és ha mégse azt elítélik , vagy lenézik . sok bunkó beképzelt ember . nemis igazán emberek inkább csak szemetek egy nagy kukában ahonnan sose fognak már kimászni az emberekhez , merthogy az emberek a kukán kívül vannak . és sztem kevés az igazi ember , akinek nem a külső számít , hanem az hogy ki is ő valójában . sztem ez szomorú . a mai világ egy rakás szar , sztem . kevés az őszinte ember , meg ilyenek . én szívesebben élnék olyab 80as években , amikor még a gyerekeknek volt GYEREKKORUK és nem a tv-n nőttek fel , hanem ' egymáson ' és nagyon irigylem őket , a szüleimet , hogy nekem nemlehetett olyan gyerekkorom , mert a mai világ a teknikáé és én ezt nagyon sajnálom ..ugyan mit fogunk mi mesélni a gyerekeinknek : - képzeld kislányom myvipen töknagy fémösz voltam .

Zabíí: Hát az hogy sokszor kel "valakinek" lenni hogy az életben bármit elérj ,és hogy az emberek sokszor nem gondolkoznak a hogy mi is valójában a szeretet..

most csak ennyi embert kérdeztem meg,de azt hiszem,h ez egy folytatásos bejegyzés lesz!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése