2009. szeptember 29., kedd

leave me alone...

Egyre többen jönnek azzal,h milyen vagyok...mármint tulajdonságaimra...akik ismernek tudják,h milyen vagyok.akik egy két hónapja ismernek és ők próbálnak kioktatni arról,h milyen vagyok. ebből már kezd annyira elegem lenni.milyen vagyok? 3: elhúzhatnak a picsába ha nem tetszik valami nekik...nem kötelező mellettem lennie senkinek. vagyok olyan erős,h elviselem az egyedül létet. túl sok szarságon mentem keresztül az eddigi éveim alatt,h bármi is ki üssön. már kezdek azon lenni,h el lökök mindenkit magamtól és élem a kis életemet nem foglalkozva senkivel. mindennel csak a baj van úgy is. sőt engem nem is lehet ki ismerni olyan könnyen. igazából csak a legjobb barátaimnak nyílok meg. csak is ők tudják,h milyen vagyok és csak is az ő véleményüket fogadom meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése