2009. szeptember 24., csütörtök

"Nincsen minden rendben"


Hát a tegnapi bejegyzés elmaradt! :D de amiért elmaradt megérte. sikerült elintéznem egy kisebb "félre értést" és minden újra a régi. ez a bejegyzés egy darabig akkor a tegnapi napról fog szólni. akkor bele is kezdek. tegnap már rá is ültem a bmx-emre szegényt szeptember óta nem is használtam csak ott porosodott a garázsban. bár a nagy bmx-ezésből is inkább beszélgetés lett a parkolóban.:D majd megcsörgetett az Ádám gondoltam,h azt akarja,h menjek át mert megígértem neki (hozzá teszem,h elfelejtettem:D). átmentem hozzá nézegettünk motorokat a neten ott volt a Gálos is!:D nah vele azt tomboltunk amíg Ádám web kamozott a barátnőjével mi a Gálossal a Háttérben gondoskodtunk a jó hangulatról. majd elindultunk,h motorozunk egy kicsit (19-19:30 között) azt Ádám apuja az Imi elkapott minket és bort kóstoltatott velünk.:D természetesen Ádámnak nem akart adni mert csak ő akart motorozni.:D a Gálossal csak röhögtünk rajta!:D 20 órára le is értünk Ádámék garázsába a motorért. elég jó féle bor volt mert Gálossal el kezdtünk szédülni!!:D aki bulizott már velem az tudja,h elég sok kell nekem,h elkezdjek szédülni a bortól! hát most elég volt 2 pohárral!:D ott megyünk garázshoz és hirtelen elkezdtem szédülni!:D csak annyit mondtam,h "nincsen minden rendben"!:D Gálos csak röhögött. a lényeg,h volt kicsi motorozás is,de többnyire csak beszélgettünk és hülyültünk. nagyon nagy volt!:D

Ma: hát a mai nap eléggé rövid volt és jó. suliban kicsit felhúztam az agyam az osztályon,h mennyire is szarnak az órákra.:S istenem akkor minek járnak? komolyan már engem is idegesítettek meg a többi pár embert akik figyelni akartak. a tanár is eléggé átment morcba.:/ pedig jó tanár jól is adja le az anyagot és még a normálisak közé tartozik. ezzel a tanárral volt ma 4 óránk.
majd 5. órában lett volna a kémi de nincs a sulinak kémia tanára!:D (év eleje óta nincs) kicsit röhejes a dolog!:D délutáni dolgok is egészen jók voltak. Puccyval és Zsófival elmentünk meg venni a tankönyveket! hát nehezek voltak!:D ma még találkoztam Free Mc Rolival is! jót dumáltunk jó régen is láttam.:) tömören ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése