2009. szeptember 21., hétfő

Jóbarátok?


Kezdek rájönni,h kinek mennyit is jelentek. kezdem tudni,h ki mennyit tenne értem. a válasz mindkettőre semmit. az embernek meg kell válogatni a barátait mert egy idő után ők lesznek az elsők akik ellene fognak fordulni,elárulni.
de akkor mégis kiben bízhatunk amikor mindenki érdekből hazudik? vagy mit tegyünk akkor amikor meg vagyunk gyanúsítva,h hazudunk miközben nem is tettünk semmit és az az ember gyanúsít meg akit szívből szeretünk? bármi történjen az eredménye,h egyedül maradunk.
"mélyen a vak sötétben, holtan,de mégis ébren"
Az igazi barát sohasem kérdi meg ha valami bajba keveredtél,mert az igazi barát az aki ott lesz veled abban a bajban és kitart mindvégig. de én mégis azokban az emberekben csalódok akik mindvégig mellettem voltak a bajban vagy legalábbis azt hittem,h mellettem vannak. közben csak ők keverték a bajt körém és ott hagytak benne!
"Csak azt hiszem el amit látok
ők azt mondták, hogy jóbarátok
mikor szarban voltam mind leléptek
hazugság volt minden ígéret.

Átléptek rajtam, s porba löktek
elfordultak és röhögtek
a földön fekve kellett rájönnöm,
hogy nincsen igazság ezen a földön." ...

1 megjegyzés:

  1. Hát nehéz lenne így igaz barátodnak lenni, amikor kb 100 km választ el tőled. Meg sajnos sokminden másban is helyt kell állni. De az elkötelezettség megvan bennem. Rám számíthatsz, ha úgy adódik. Persze valszeg ezt nem tőlem várnád.

    VálaszTörlés