2010. február 21., vasárnap

Tökéletes hétvége ismét!

Sajnos Minával volt pár össze zörrenés a hét folyamán amire majdnem rá ment a kapcsink is,de szerencsére minden helyre jött most a hétvégén. megkapta az ajándékát is tőlem!:) szombaton reggel felmentem. az idő eléggé szar volt,hideg és esős. eleinte úgy volt,h koncertre megyünk,de ott volt pár olyan ember akit nem szívesen láttunk és ezért inkább moziba akartunk menni,de hát a rohadt eső azt is szabotálta. így estére maradt az átlagos dvd-zés!:P a szokásos dolgokkal! :D majd a fáradságtól elég hamar bealudtam.
A vasárnap is elég jó volt! tökéletes volt minden! csak eléggé álmos és punnyadt voltam egész nap!:D aztán sajnos haza kellett indulnom,a hangulat meg volt buszozás közben Annával,csak az utolsó pillanatban be durcizott,de ő sem tudja,h min így hagytam és neki álltam zenét hallgatni. pályaudvaron találkoztam Janival meg Pimpával velük beszélgettem ameddig nem ment a buszom,de szerencsére Pimpa és a barátnője is azzal a busszal jöttek amivel én. a ma már elég jó idő volt. fent pesten 14fok azért nem semmi!várom már,h jobb idő legyen és meg jöjjön a tavasz! *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése