2010. február 16., kedd

Mindenkinek jár egy esély

Tegnap voltam 22,de mégsem éreztem jól magam a vasárnap miatt. nagyon szar hangulatom volt. semmi élet öröm nem volt bennem. egészen addig ameddig Mina fel nem jött msnre,de nem azt kaptam tőle amire gondoltam. csalódott bennem és igaza is van,mert mindenről csak is én tehetek. Mina egy nagyon különleges lány a számomra,nagyon hamar megszerettem és ezért áj,h csalódnia kellett bennem. tudom,h szeret és ezért kértem tőle egy esélyt,h megmutathassam,h nem olyan vagyok mint az utóbbi pár hétben. hanem olyan akinek megismert. kicsit elszállt velem a ló, megváltoztam,de én nem ilyen vagyok. mostantól csak azon leszek,h ne csalódjon bennem senki főleg ne Mina és hogy a legboldogabb emberré tegyem. mert igazán szeretem és nagyon fontos nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése