2010. február 4., csütörtök

Sunshine


A mai nap kimondottan jól indult! elfelejtettem bemenni első órára! bár nem is tudtam,h van! xD második órám nem volt. aztán jött két irodalom,meg ofi óra azt utána kémia meg biosz! hát a biosz az nagyon jó volt! xD Kareszpapa meg a Czene oda ültek hozzánk és ment ott minden barmolás! írtunk mindent legalábbis én és az órát sem zavartuk,de közben viszont el is voltunk!:D aztán haza értem,amikor is Ádám megjelent az ajtóban,h menjünk motorozni mondom menjünk úgy is jó napos idő volt egész nap! aztán idővel csatlakozott hozzánk Roli meg István is azt csapattunk rendesen! szegény kawa alig látszik ki a sárból! xD Ádám motorján meg elszakadt a lánc! azt kerestük,aztán amikor meglett elindultunk haza. röviden ennyi a mai napom! jó volt sokat röhögtem és elég mozgalmas is volt!:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése