2009. december 25., péntek

Nesze fehér karácsony! :D


Karácsony másnapja van és kint nap sütés és 18fok!:D ez már kicsit vicces! nah de mind1 globálian melegedünk ez már elnézhető!:D
de nézzük a nap történéseit! ma apu elment reggel testvéréhez Szekszárdra. én meg egyedül maradtam itthon. remek volt. szét untam a maradék eszemet is!:D de aztán apu haza jött és jött vele testvére is és unokatesóm meg a barátnője és így elmentünk a kocsmába inni meg sztorizni!:D hát nagyokat röhögtünk! főleg Viktor (unokatesóm) vadász történetein!:D majd haza indultunk! egy kutya majdnem nekem rohant a sötétben amikor meg rá szóltam,h "namááár" akkor meg csak nézett rám!:D majd amikor haza értünk felmentem msn-re. ott ért egy kibaszott nagy csalódás egy olyan embertől aki mellett mindig ott álltam.amikor tudtam segítettem neki. mégis csalódnom kellett benne. ezek a mai világ jó barátai!:D nem baj így kell ezt csinálni! szúrjuk hátba a barátainkat,h nekünk a legjobb legyen!:D egy baráttal kevesebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése