2009. december 10., csütörtök

Dühös vagyok...


Az elmúlt napokban eléggé megváltoztam vagy vissza változtam. kezdek olyan lenni mint régen. sokkal ingerlékenyebb vagyok hamar leszek dühös. lehet az váltotta ki megint ezt nálam,h csalódnom kellet pár emberben akikről azt hittem,h szeretnek. elhittem amikor azt mondták,h szeretnek és mindig mellettem lesznek. elhittem mindent amit mondtak. majdnem 1 éve volt ilyen az állapotom,h mindenen felkaptam a vizet. most megint előjött. amikor dühös vagyok teljesen más minden,alig tudok uralkodni magamon vagyis inkább mások próbálnak uralkodni a dühömön és próbálnak nyugtatni. de mégis jó érzés amikor felül kerekedik rajtam. olyankor érzem,h bármire képes vagyok minden következmény nélkül,de nem így van. mindig van következmény. dühösen sohasem látjuk csak utána és akkor már nincs vissza út. de próbálom magamban tartani,de ha magamban tartom akkor lehet,h úgy tör elő belőlem,h senki sem tehet semmit... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése