2009. december 26., szombat

Érdekes egy nap!


Hát a mai nap eléggé érdekes volt vagyis érdekesre sikeredett. a tegnapi este józanodásából nem lett semmi mivel a ma reggelt is ivással kezdtük apuval. majd jöttek apu barátai és akkor még nagyobb ivás lett majd elmentünk apu barátainak a pincéjéhez és még annál is nagyobb ivás lett. vagyis most eléggé ittas állapotban vagyok és nem várom a holnapi napot!:D kicsit fej fájósra fog sikeredni!:D tegnap este óta dolgozok egy videón amit a józan állapotomban szerkesztgettem. röviden bemutatja a 2009-es évemet képekben. ide is fel fog kerülni elvileg.
elég szar,h sokan elfelejtik az embert. elég szar volt,h Ettivel is amióta kibékültünk mindig csak én írtam rá,ő még egy boldog karit sem írt. pár osztály társam is szart mindenbe. de akik írtak azoknak örültem.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése