2010. június 6., vasárnap

Péntek+szombat+vasárnap

Pénteken mentem Minához megint és megint egy busszal mentünk Kicsyvel eléggé el hülyültünk út közben szekáltam meg piszkáltam! xD se baj megérdemelte!:P na jó nem annyira! xD lényegében jól elvoltunk volt pár nevetséges megszólalása de azokat inkább nem írom le! xD de így legalább gyorsan eltelt a másfél órás út. majd megérkeztünk tali Minámmal Kicsy teljesen eb volt zsongva! xD
úgy volt,h Tündivel si talizunk,de el tünk nyom nélkül msnről meg telót sem vette fel,szval elmaradt a tali. ezért haza mentünk Minával.

Szombaton szinte egész nap ki sem mozdultunk csak filmet néztünk egész nap. úgy volt,h megyünk West End-be,de Mina úgy gondolta,h inkább ne. este lementünk tóhoz is ahol csináltam pár szép képet naplementéről. van amelyikbe Mina is bele lóg! xD

Vasárnap az dettó szombat volt mármint idő töltésileg. film film hátán. aztán nekem meg jött a nagy haza út. 3 házi dolgozat várt rám. ebből 1 végre kész a többivel nem tudom mi lesz,de remélem,h holnapig elkészül!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése