2010. június 3., csütörtök

K.O.

Ez a mai nap eléggé ki készített. matek tanár szívat 1000rel,bassza megadni az ötöst. elég jól fel is kurta az agyam. mindenesetre ettem egy csokit ami eléggé fel szokott dobni! :D
ma buszról láttam Puma barátomat is. majdnem 1 éve nem láttam már őt sem!:S délután felhívtam Szilárdot is,vele is elég régen beszéltem. elmondta,h a Monster elég rendesen szarik a dolgokba és szopatja a népet!

mostanában motorozni sem tudtam ez a szaros idő nem engedte,de majd jövő héttől minden más lesz!:D jövő hét kedd után kicsi az esélye már,h megyek suliba és akkor talán már lesz időm motorozni és valami jó helyet találni az eldobómnak.
az utóbbi napokban eléggé felkeltette a figyelmemet egy FMX-es srác, név szerint Kyle Loza aki teljesen egyedi trükköket csinál. szinte már eszméletlen dolgokat! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése