2010. május 24., hétfő

Hosszú hétvége

Hát szerencsére ez a hétvége hosszúra sikeredett. történtek is dolgok rendesen! többnyire vicces dolgok! xD bár olyan értelemben viccesek amiken én nevettem sokat.
ilyen volt,h pénteken Kicsyvel együtt buszoztunk fel Pestre és kb 1 óra el teltével ismert fel,de akkor sem volt benne biztos,h én vagyok! xD hát ez elég vicces volt! úgy bizonyosodott meg róla,h bele írta a telójába: Te Nary vagy,mert hasonlítasz rá!xD és oda rakta elém! akkor már eléggé pirult szegény és ráadásnak még a mellette ülő néni is az én pártomat fogta! xD Lillának is voltam érdekes meg fogalmazásai! pl töri órán mondták neki,h jellemezze a lovagokat! Lilla: "hát ők keményen harcoltak és volt lovuk!" kb az egész pénteket végig szakadtam a röhögéstől!

Aztán Minámnak volt néha egy két fura beszólása,meg mozdulása! xD az esetleges testi épségem érdekében ezeket kihagyom! xD szombaton megnéztük a Perzsia hercegét (erről majd egy másik bejegyzés)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése