2010. május 2., vasárnap

Heti összefoglaló


Az egész hét nagy része teljesen unalmasan telt. egy két nagy volt úgy,h történt is valami. szerdán angol órán megnéztük az Így neveld a sárkányod. majd kiderült,h új óra rendünk van és az egész egy nagy szopás így az utolsó pár hétre. pénteken nem voltam suliban,mert az ínyem begyulladt és eléggé fel is dagadt az arcom tőle és el akartam menni fogászatra,de valamiért nem volt. így nem volt más választásom..kitakarítottam a szobámat!:D ami nálam elég nagy szó. fura is kicsit! majd délután Yujival felmentünk Siófokra Mina elé. aztán mászkáltunk kicsit. majd a haza útra elég szépen össze gyűltünk. előkerült Árpi és Peti is. meg találkoztam Kikivel is,akiről nem is tudtam,h most itthon van. hétvége az eléggé South parkos volt! most kicsit túl adagolásom van már belőle! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése