2010. november 7., vasárnap

Zúzás van...

Kipihenten vissza tértem az őszi szünetről. az egész szünetet Minámmal töltöttem és eszméletlenül csodás napok voltak. egyre jobban kezdem érezni,h semmi sem tud már minek szét választani és remélem így is lesz. nagyon jól megértjük egymást mostanában és ez elég fontos. Pete-el is találkoztam sajnos beszélni nem tudtunk,de azért jó volt látni őt is. (méghozzá egy olyan napon láttam amikor Minával akiről beszéltünk az a személy megjelent! xD)
Eléggé bele kezdtem mindenbe durvábban rá álltam a motorozásra újra a flatland-re mellette a dirt-re is és még a kondi is megy. meglátjuk mi lesz a vége! :P
Hétvégén nővérem születésnapja ha az utolsó közös buliból indulok ki akkor ez is eléggé mozgalmas lesz remélem! elő kerül majd pár pohár után a motor! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése