2010. augusztus 7., szombat

Bumm Bumm!!!


Most keltem fel a ma hajnalig tartó buli után. kegyetlen jó volt. bár voltak kicsi csúszások és a kezdés nem 8 óra hanem 10 óra lett,de akkor is megérte. sok emberel le beszéltem,h megyünk és mindenki a koncert előtt szólt,h nem tud jönni,szóval róluk inkább nem nyilvánítok véleményt. de azért így találtam/találkoztam ismerősökkel. eszméletlenül jól éreztem magam. akarok még ilyet!*.*
a koncert másik történései,h megismerkedtem Mike-val akiről Mina mesélt és van egy Moonlight nevű együttese. nagyon sokat beszélgettünk és nagyon jó arc. a másik nagy fénypont piálás a Till we drop-al, vagyis inkább a basszeros Molnár Bálinttal elővette a kis házi pálinkáját! :P
kegyetlen jó este volt! 6ra sikerült is haza érnem és még mindig fáradt vagyok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése