2010. július 12., hétfő

Predators


Múlt hét pénteken volt az amerikai premiere a filmnek. ma le is töltöttem és meg néztem. hát mit ne mondjak értek meglepetések. az első az volt,h orosz nyelven töltöttem le! xD ez eléggé meglepett és így kellett végig is néznem. A filmben a régi klasszikus ragadozó mellett feltűnik három új ragadozó is. nekem ezek nem nagyon jöttek be. nem illettek a képbe,mert pl a könyvekben sem említik,h több lenne belőlük, az összes ragadozót ugyan olyannak írták le. a film az elején elég nehézkesen akar beindulni és sajnos igazán csak a végére indul be! az sem tetszett a filmben,h elég könnyen végeznek a ragadozókkal és nem is valami látványosan. sőt az emberek sem úgy halnak meg ahogy az egy predator filmtől elvárná az ember. sajnos a film elején és közepén elég kevés alkalommal tűnnek fel a ragadozók. a régi predator filmeket nem múlja felül de vannak benne elég jó jelenetek is. nekem eléggé két oldalú lett a film tetszik is meg nem is! remélem magyar szinkronnal és jobb képminőségben élvezhetőbb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése