2010. április 19., hétfő

Érzések..Pt.2

4 hónapja együtt Minával,de ez a nap mégsem úgy alakult ahogy gondoltam. az esti MSN-ezés közben volt két olyan mondata amik eléggé elgondolkoztattak arról,h most mi is van. eléggé felmerült bennem,h ismét csak egy játék vagyok? vagy csak egy újabb jó szórakozás? mindenesetre ezek az érzések ott vannak az emberben mindig. van aki azt mondja,h nem,de abban az emberben is. miért van az ha minden jól megy akkor jön közbe mindig valami? vagy miért van az,h a másik viccből szórakozik velünk mi meg komolyan vesszük?
Valahogyan nem ezt vártam 4 hónap után,h össze veszünk este.:( olyan más minden. a legapróbb dologra féltékeny leszek,bár fura,h Mina múltjából néha feltűnik egy két srác és akkor még felesleges féltékenykednem. de én nem ilyen vagyok,h csak nézem és valami nyomoronc bepofátlankodik az életemben. az ilyen kis fogyatékosokat a motorom után tudnám kötni és végig húzni egy kavicsos úton. egyszerűen szánalmasak,h mennyire leszarják a mások életét érzéseim,csak is a sajátjaikkal foglalkoznak. és egy ilyen után én vagyok a hibás,h mérges leszek vagy ideges és teljesen máshogy kezdem látni a dolgokat. néha olyan fura meg érteni,h egyik pillanatban semmi gond a másikban meg már minden a fejet tetejére áll.:S
De Minánál jobban nem szerettem még senkit és nem akarok ilyesmik miatt elveszíteni sem!:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése